Search This Blog

27 November 2015

Essays on Beer - Opening

Bira Üzerine Denemeler - Açılış

Merhaba arkadaşlar, insan durduk yerde dellenir mi ? Evet dellenir. Her aklı başında insan gibi rakımızı balığımızı götürürken son zamanlarda market raflarında çeşitleri artan bira şişeleri rüyalarıma girmeye başladı. Bir gün dayanamadım gittim duruma yakınen el koydum. OMG ! Sanki önümde bir solucan deliği açıldı da delikten paralel bir evrene bakıyorum. İşte o heyecan ve gaz ile birlikte eve gelir gelmez bilgisayara daldım, internetin çıkmaz sokaklarında köşe bucak bira şişesi kovalıyorum. Derken önce Beerader sonra Bira Kültürü & Bira Tadımı daha sonra Beer Advocate, Rate Beer, Wikipedia, Ekşi Sözlük vs vs vs. Bir yandan içerken bir yandan okuyorum. Kısa ömrüm CRT monitörün derinliklerinde uzarken yavaş yavaş ak sakallı dedeye evrilmeye başladım. Hanım “Ne bu halin git bir traş ol !“ demese bira şişesinin deliğinde saf enerjiye dönüşüp gerçek dünyaya tamamen elveda diyecektim. Sonuç olarak gökten düştü 3 şişe bira ikisi bana biri de bu yazıyı son okuyana. Kalın sağlıcakla J

Bira Alemine Açılan Kapı

doctor's log : stardate 2015.2411 ... to be continued

4 comments:

  1. Bira içmeyi sevmiyorum ama o kadar güzel anlatıyorsun ki dünyanın en önemli konusu gibi yazdıklarını takip ediyorum enişte :)

    ReplyDelete
  2. Blogunda ayrı konu yazabiliyormusun? Tren yolculuğun hikayesi ve resimleri çok güzeldi ama kaçırdığım yerler var .Hepsini birden toplu tekrar yayınlayabilirsen çok sevinirim.Selamlar

    ReplyDelete
    Replies
    1. 3 vakte kadar dileklerin olacak ... parayla değil sırayla :-)

      Delete